نگهداری از سالمندان در تهران و کرج
نوشته شده توسط : مینا

نگهداری سالمند. با چندین سال سابقه درخشان و با بکارگیری پرسنل مجرب و دلسوز جهت فراهم کردن آرامش برای خانواده های گرانقدر ایرانی در زمینه پرستاری از سالمندان و بیماران در منزل و بهبود کیفیت زندگی این عزیزان، خدمت صادقانه داشته است.ما آماده ارائه خدمات در زمینه نگهداری و پرستاری از سالمند در تهران و کرج به شما همشهریان عزیز هستیم


نگهداری از سالمند در منزل
پرستار سالمند در درجه اول با برقرار کردن ارتباط مناسب با سالمند باید مونس و همدم خوبی برای سالمند باشد و با توجه به شرایط سالمند که سالم است یا بیمار تغذیه و رژیم غذایی سالمند را تحت کنترل داشته باشد.
استفاده از ماساژ و راه بردن سالمند به کمک مراقب و فعالیت های بدنی متناسب با سن سالمند باعث میشود اشتهای سالمند برای خوردن غذا تحریک شود.
حرکت باعث نشاط و روحیه بالای و همچنین خواب سالمند منظم میشود.
با یک برنامه ریزی منظم توسط پرستار سالمند سطح کیفی زندگی سالمندان رو به بهبود خواهد رفت.

خدمات نگهداری سالمند خانم و آقا روزانه،شبانه و شبانه روزی همراه با عقد قرارداد و پشتیبانی خدمات منزل سالمند توسط شرکت فرازگستر تا آخرین روز قرارداد.


پرستار سالمند
در صورت درخواست کارفرما جهت تعویض پرستار ظرف مدت تعیین شده پرستار جدید اعزام و نیروی قبلی تا زمان جایگزینی گزینی نیروی جدید موظف به ادامه کار در منزل سالمند و نگهداری سالمند می باشد.شرکت فرازگستر آماده ارائه خدمات در زمینه اعزام پرستار سالمند به تمام نقاط استان تهران و کرج

 

چند نکته برای استخدام مراقب یا پرستار سالمند
مراقبت از سالمند ناتوان یک کار دایمی است و شاید گاهی از عهده ی اعضاي خانواده و فزندان او نيز خارج باشد بنابراين لازم است از پرستار سالمند استفاده شود و در عین حال به فردی که به عنوان مراقب استخدام می شود نیز اعتماد شود زیرا که مراقبت از سالمند یک شغل نیست،عشق است.
- اولین نکته ای که در انتخاب پرستار سالمند باید دقت کنیم این است که فردی با روحیه ی خوب و نگرش مثبت نسبت به نگهداری و مراقبت باشد
- مراقب باید ار لحاظ روحي مهربان،دلسوز،قابل اعتماد باشد و از نظر شخصيتي و فيزيكي قوي باشد

نگهدار سالمند یا به اصطلاح همان پرستار سالمند نباید الزاما تحصیلات دانشگاهی برای مراقبت داشته باشد البته که تحصیلات نیروی مراقبت تا حدی ملزم و ضروري است اما در استخدام نيروی مراقب برای سالمند تجربه کاری و صبر و حوصله فرد از نکات چشمگیر و قابل توجه می باشد زیرا ارتباط با سالمند یک اصل مهم در استخدام پرستار سالمند تلقی می شود چرا که آنها زمان های طولانی در کنار هم هستند و به نوعی پرستار سالمند عضوي از خانواده سالمند است و با او زندگی می کند.

- سالمندانی كه دچار کهولت سن و یا بیماری فقط باید روی تخت بماند و قادر به حرکت نیست پرستار سالمند باید راه های جلوگیری از ایجاد زخم بستر را بداند و بیمار را مدام جا به جا کند یا نواحی در معرض فشار را ماساز دهد تا خون بيشتري در ان جريان پیدا کند.
- سالمندانی که دچار زوال عقل یا الزایمر هستند به مراقب یا پرستاری صبور با حوصله و با اخلاق نیاز دارد
- خانواده های محترم برای سپردن بیمار به مراقب باید تمامی شرایط سالمند را ایم از شرایط جسمی،روحی و روانی وضعيت مزاج و رزيم غذايي براي پرستار سالمند توضيح دهند زيرا سالمند مبتلا به الزايمر بيقرار است و پرستار سالمند باید سعی در از بین بردن بی قراری او کند تا او را به ارامش برگرداند.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: